REBOOT INC

Här diskuterar man saker OOC. Övriga inlägg raderas.
Mark The Lazy Tiger
Site Admin and Storyteller
Real Name: Mark Sundahl

REBOOT INC

Postby Mark The Lazy Tiger » Fri Mar 27, 2015 3:31 pm

Hej alla spelare!

Jag har idag haft ett snack med mina Narrators och har kommit fram till att för att få in fler spealre (nya och gamla återkommande) så behövs en reboot!

Vi har valt att göra detta men det kommer ta ett tag då vi kommer under en längre period gå igenom HELA forummet och eventuellt ändra på regler och settings. Vi kommer dock innan resetten kalla till ett möte där vi kommer ha ett avslutande scenario för alla som vill ha det (datum kommer senare).

Jag skriver detta då jag tror starkt på en transparant process, ni spelare skall veta vad som händer (så länge det direkt inte rör plot eller annans stats ofc)

Jag hoppas att alla skall bli nöjda med detta och undrar ni över något så är det bara att kontakta mig eller mina narrators!
I want to upgrade from my simple 8-bits but will you still love me when I'm 64?
Unless you are a masochistic programming genius, I suggest that you forget this.

Nocu
Narrator
Real Name: Arvid

Re: REBOOT INC

Postby Nocu » Fri Mar 27, 2015 5:53 pm

Som Nath säger kan ni höra av er till mig också om ni har något på hjärtat :)

En reboot finner jag som en nödvändig process då intresset har sjunkit på det nuvarande lajvet och jag vill verkligen att lajvet skall leva vidare. För att nya lajvare skall kunna känna sig bekväma utan att för mycket har hänt sen innan och då flera tidigare lajvare har haft en önskan om en reboot finner vi detta som ett lämpligt tillfälle att göra det. Känns jobbigt att behöva säga hej till min karaktär Dogge men tiden i denna värld har varit awesome!

Return to “OOC Forum”