[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 590: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 646: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
viniculum » Stad av Mörker

viniculum

Viktig info från spelledningen och styrelse kommer läggas här
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1107: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Mark The Lazy Tiger
Site Admin and Storyteller
Real Name: Mark Sundahl

viniculum

Postby Mark The Lazy Tiger » Tue Nov 22, 2011 9:05 am

Hej allihopa, dom som gjorde viniculum vill jag skall PMa mig med vad dom fick inom 1 vecka, annars kommer jag slumpa ut nya värden för alla (notera att folket i packen som redan var i packet sen innan skall göra om sitt vini eftersom dom måste göra om ritualen)

ifall ni är osäkra på om detta gäller er eller inte, vänta bara så kommer allt att fixas åt er och ett PM kommer då skickas till er med erat nya vini
I want to upgrade from my simple 8-bits but will you still love me when I'm 64?
Unless you are a masochistic programming genius, I suggest that you forget this.

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1107: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Return to “Viktig Info”