Children of Gaia

Här presenteras de tretton stammarna, aspekterna, och kinfolk. Här finns en tråd för varje garoustam, så då kan ni posta allmän information om era karaktärer där.

Children of Gaia

Postby Storyteller » Mon Apr 12, 2010 8:45 pm

Children of Gaia är de mest fredsälskande av alla Garou. De propagerar hela tiden för sammförstånd och icke-våld. De ser sig själva som en förlängning av den store moderns (Gaias) kärlek. De är passionerade, lugna och utåtriktade. Likheten med hippies är slående, med undantag för att Children of Gaia vet att Wyrmen smyger sig på den som tar droger, oavsett sort. De vårdar om andra och om planeten, men nåde den som gör något av Gaias Barn förbannade, för då skall de se en ilska som inte står en naturkatastrof efter!

Stamtotem: Enhörningen.
Om ni har några frågor, tveka inte att använda PM-funktionen eller posta på OOC!

Runan i min avatar är "Arnharm", Garous eget språk. -Den betyder "The Garou Nation".
Storyteller
Storyteller

Real Name: Dan Thomsen

Re: Children of Gaia

Postby Storyteller » Fri Sep 24, 2010 12:47 pm

Regler: Det finns inga speciella regler till Gaias Barn.

Stereotyper:Miljökämpar, djurrättsaktivister, dagisfröknar, lärare, sköterskor, ekologiexperter, parkväktare, psykologer, djurskötare, röda korsetfrivillig, brandman, veterinär.

Inspiration:karaktärer; MacGuyver, Dr House, Poison Ivy (lol, lite udda kanske).
Om ni har några frågor, tveka inte att använda PM-funktionen eller posta på OOC!

Runan i min avatar är "Arnharm", Garous eget språk. -Den betyder "The Garou Nation".
Storyteller
Storyteller

Real Name: Dan Thomsen

Re: Children of Gaia

Postby Lugn-som-stormen » Mon Jan 31, 2011 3:38 pm

Ja, Det är jag som är Eric "Lugn-som-stormen", Jag och min fästmö har kommit ner till ön och arbetar runt lite, men vi kommer nog på nästa möte skall ni se, vi skall försöka.
Jag är Children of Gaia, Theurge om någon undrar.

Må Gaia vara med er alla.
Lugn-som-stormen
Garou

Real Name: Adam. S

Return to Stammar och Aspekter